10η Ημέρα Επιμόρφωσης

 

ΔΡΑΣΗ ΚΑ1: ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ 

Την Παρασκευή 05 Μαρτίου 2021 ήταν η δέκατη ημέρα της Επιμόρφωσης των μαθητών  από τον Φορέα Υποδοχής την εταιρεία Doumag LTD, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Erasmus+KA1 με τίτλο του έργου: "Το Internet και Social Media Marketing ως εργαλεία ψηφιακής επικοινωνίας" .


10η Ημέρα Επιμόρφωσης:

Θεωρητική Επιμόρφωση: Μας μίλησαν εκπρόσωποι από δύο μεγάλους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην Εκπαιδευτική Ρομποτική και απευθύνονται στην Εκπαιδευτική και Μαθητική Κοινότητα. 

Πρακτική Επιμόρφωση - Workshop: Διάχυση Καλών Πρακτικών και Αποτελεσμάτων από τους μαθητές - εκπαιδευόμενους του προγράμματος.

Οι μαθητές εκπαιδευόμενοι του προγράμματος Παρουσίασαν τα Project  που είχαν να υλοποιήσουν κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής τους το θέμα του Project ήταν "Εφαρμογή ενός Marketing Plan των Εικονικών Επιχειρήσεων για τη διάχυση των προϊόντων των εικονικών επιχειρήσεων τους μέσω του Digital Marketing" .

Η πρώτη εικονική επίσκεψη ήταν στο οργανισμό Eduact.

Ένας εκπρόσωπος από τον οργανισμό και το τμήμα Marketing ο κ. Μαρινάκης Μιχαήλ μας μίλησε για τις στρατηγικές Digital Marketing που εφαρμόζει η εταιρεία για να προσελκύσει και να διαδίδει τις δράσεις της στο κοινό της.






















Ο δεύτερος οργανισμός είναι η Ο3-Out Of the Ordinary

Το Προφιλ του Εκπαιδευτικού Οργανισμού :

Η εκπαιδευτική διαδικασία με τη βοήθεια της τεχνολογίας αλλάζει, βγαίνει από τα όρια της σχολικής μάθησης, προσπαθεί να ανακαλύψει και να αναδείξει έμφυτα ταλέντα και δεξιότητες κάθε μαθητή ξεχωριστά. Η Ο3 – Out Of Ordinary, πρεσβευτής αυτού του εγχειρήματος στην Ελλάδα, εφαρμόζει καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα στα οποία η μάθηση συνδυάζεται με τη διασκέδαση. Με βασικό μας άξονα το δημιουργικό παιχνίδι που εξάρει την φαντασία και τη δημιουργικότητα και με την εμπειρία ετών στην εκπαίδευση μεταλαμπαδεύουμε γνώση και νέες τεχνοτροπίες στην εκπαιδευτική κοινότητα, που αλλάζουν τη ζωή των παιδιών μας, αλλά και τις δικές μας.

Αυτό που μας κίνησε το ενδιαφέρον για να κινηθούμε «έξω από τα συνηθισμένα» είναι η προσέγγιση στη γνώση της LEGO Education. Τα «μαγικά» τουβλάκια, ένα παιχνίδι – σύμβολο με μία ολόκληρη φιλοσοφία διαπαιδαγώγησης πίσω του, απολαυστικό αλλά και τόσο ωφέλιμο, αποτελούν πηγή έμπνευσης και δημιουργίας για εκατομμύρια παιδιά στον κόσμο. Αποτελούν πηγή έμπνευσης και για εμάς στην αναζήτηση μεθόδων και πρακτικών για μία όλο και πιο ποιοτική εκπαίδευση, που δίνει έμφαση σε κάθε μαθητή, ξεχωριστά.

Αναπτύσσουμε τις δεξιότητες του 21 ου αιώνα, προσεγγίζουμε ολιστικά την εκπαίδευση και εξαλείφουμε τα όρια παιδιού με τον εκπαιδευτικό. «Χτίζουμε» παιδιά με αυτοπεποίθηση, με καινοτόμα σκέψη, ετοιμάζουμε τους αυριανούς πολίτες του κόσμου. Πώς φτάνουμε εκεί; Παρέχουμε ολοκληρωμένες εκπαιδευτικές λύσεις και συμβουλευτική, σχετικά με τις νέες τεχνολογίες και την καινοτομία στην εκπαίδευση, που εξασφαλίζει την επαγγελματική ανάπτυξη και την επιτυχία σε παιδιά, ενήλικες και γενικότερα στην κοινωνία, αλλά και σε όλο τον κόσμο. Ένα υπέροχο ταξίδι στην γνώση και την ποιοτική εκπαίδευση που δεν σταματάει ποτέ.


Ο Δημήτρης Σίσκος μας μίλησε για την φιλοσοφία και το όραμα του Οργανισμού. Μας έδειξε τα βασικά σημεία της εταιρείας και τις Στρατηγικές Marketing και ειδικότερα για το Digital Marketing και με ποιο τρόπο προσελκύουν και δραστηριοποιούν τις τεχνικές προώθησης ενημέρωσης μέσα από τα Κοινωνικά Δίκτυα όπως είναι το Facebook, Instagram και στοχεύουν περισσότερο με ένα πιο επιθετικό Marketing να προσελκύσουν περισσότερο εκπαιδευτικό κόσμο στην ενασχόληση με την εκπαιδευτική ρομποτική και την τεχνολογία και την προσέγγιση της γνώσης μέσω του LEGO Education.